pátek 29. března 2013

Aktuálně z 29. 3. 2013

65381354466222_large


Určitě jste si všimli, že i přes všechno moje zaklínání a proklínání sama sebe, se tu v posledních dnech nic moc nového neobjevilo. No vlastně… vůbec nic nového se tu neobjevilo.

Ano, kaju se. Ano, stydím se. Ano, budu to házet na školu, místo svojí lenosti.

Ale teď začnu trochu jinak. Sice to bude znít jako fantastický sen, ale stejně to zkusím – budu přidávat. Budu psát. (sice ne hned, protože nejdřív opravdu potřebuju udělat něco do školy. A sakra to spěchá)

Možná jste si také všimli toho, jak jsem zmenila design. Layout? Možná… Je o hodně primitivnější, než ten co tu byl  předtím (taky jsem ho dělala já – ano, pod pojmem dělat si představte zuřivou Tempínu jak zoufale oťukává všechny šablony na bloggerovi a zoufale k nim hledá nějaké, jakékoliv, pozadí), ale doufám, že to nevadí. Ještě sice mám pár nesrovnalostí v menu, ale to se nějak (a někdy) (a nejlíp samo) spraví. Zcela určitě.

Co k psaní? Ráda bych pokračovala v Denících lovce. Stále doufám, že se mi to někdy (a nějak) (a nejlíp samo) podaří dopsat. Ale věřím si. Lehká návnada? Tak samozřejmě, že nás čeká trochu duchoviny, trochu démonků a možná přijde i upír! Uvidítě zoufalou Jenny a ochránářského Sama a nakrknutého Deana (on to jinak neumí). Ráda bych se taky vrhla na Cestu za sny. I když, tam jsem poněkud zoufalá, protože se mi někde (nějak a určitě sami!) ztratily všechny poznámky, co jsem si k tomu naškrtala. Takže se mi ztratila osnova :D

Možná bych i něco nového rozepsala. Mám v hlavě pár nápadů, ráda bych obnovila i několik straších povídek, ale … nevím, netuším. Zatím se nechci do ničeho velkého pouštět.

Dobrá, teď možná trošičku lžu, protože jsem se do něčeho trošku většího pustila. Po x letech a y měsících jsem se rozhodla, že do toho konečně kopnu. Založila jsem si knižní blog. Všechno co potřebujete vědět najdete na téhle adrese: http://tempina.blogspot.cz

A já se pro dnešek loučím. Mějte se krásně a fanfárově a užvejte velikonočního sněhu.

0 komentářů:

Okomentovat

 
Copyright © 2010 Nothing is impossible. All rights reserved.
Blogger Template by