úterý 1. ledna 2013

Tahle



Už několik let si říkám Temprence, což je velmi zprzněné jméno hlavní hrdinky knížek od Kathy Reichsové (kterou zbožňuji), ale také hlavní hrdinky seriálu Bones, nebo Sběratelé kostí, chcete-li.) V poslední době ale zkracuji na Té, nebo prostě Tempé. A nebo naopak prodlužuji na Temprencelu.

Studuji jedno údajně prestižní gymnasium, naštěstí už ale posledním rokem. Co bude dál, o tom nechci spekulovat. Bůhví jak to bude – buď budu na vysoké, nebo na pracáku :D

Co se týče mých koníčků, jsou… zvláštní. Již zhruba šestým rokem se věnuji sportovním šermu. Prošla jsem si fleretovou školou a nyní již třetím rokem šermuji se šavličkou. A já i ona jsme si padly do oka, spolu nám to celkem jde. Když mám čas a chuť zajdu si ráda zaběhat (i když moje astmatické plíce velmi protestují) a když není čas ani chuť věnuji se svému nejoblíbenějšímu koníčku – spaní. Často se učím (což není koníček, ale plácání volným časem), občas si čtu a když jsem při chuti i píšu. Nejraději mám fanfiction, což možná většina z vás poznala.

V psaní nejsem tak úplně začátečník – píši snad od malička. Začínala jsem tvořením časopisů pro své příbuzenstvo, poté jsem skočila na psaní nesmyslných příběhů do svých deníčků (myslím že příběh o oživlé katedře mluví sám za sebe) a nakonec se začala svěřovat wordu, postupně i svému malému blogovému čtenářstvu.
Co se týče mých ocenění, mohu se pochlubit vítězstvím v literární soutěži Prvotiny (kterou jsem vyhrála v kategorii do 15 let, takže zas tak moc na chlubení to není :D) a v minulém roce jsem dostala uznání od kraje za soutěž Evropa ve škole.
Vím, není to nic skvělého, ale… kdoby se rád nepochlubil, že? :D

Co se týče mých ambicí na to na vydání knížky, ty nejsou nikterak růžové. Za prvé jsem ve svém životě snad nikdy nic nedopsala a za druhé… Nevím, ani potom tak nějak netoužím. Radši si budu psát do šuplíčku (což vyjde skoro stejně jako na blog), než abych pak byla někde kritizována veřejně za nepovedené tamto a tamto.

Pokud se o mě chcete dozvědět ještě něco víc, můžete prozkoumat co…

A jestli jste se mě ani teď nelekli, můžete mě najít na e-mailu tempren.ce@seznam.cz. Vlastním i ICQ a Facebook. Jsem milá, hodná a nekoušu. (hahaha).

1 komentářů:

marvel23 řekl(a)...

Taky jsem v životě snad žádnou z povídek na pokračování nebyla schopná dotáhnout do konce, a to jsem psaním strávila několik let života. :D To je prostě prokletí, po určitém počtu kapitol mě ten příběh vždycky přestane bavit a musím se vrhnout na něco nového. :D Budu asi muset přesedlat na kratší a jednorázové záležitosti. :D

Okomentovat

 
Copyright © 2010 Nothing is impossible. All rights reserved.
Blogger Template by